Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Mietzel Gerd (1938- )
(1)
Pankiewicz Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. i na s. [393]-431. Indeksy.
Dla studentów pierwszych lat nauk społecznych, psychologii, pedagogiki, socjologii.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 103 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118864 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4939 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
Dla naukowców i studentów psychologii oraz nauk pokrewnych, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się reklamą.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 199 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129034 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności